Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

RTS: "Er Srbija" unapred prodata 24 leta za Njujork, leteće se pet puta nedeljno

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 27 maj 2016 20:43
Boško
"'Er Srbija' je zamajac privrede u regionu. To je prva kompanija koja je pokazala da se boljom uslugom i sa više rada može boriti i sustići konkurencija", kaže predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.
Kakvo lupetanje i bulažnjenje.

Od obećanih 600 miliona evra godišnje "prihoda regionu" Er Srbija je koštala (bez 2015) za samo dve godine pored početnih 200 miliona evra još dodatnih ~150 miliona evra građane Srbije (a to je samo ono što se zna) dok će prava šteta se saznati kada se finansije vrate u Srbiju iz Etihada u koje su prenesene da bi se prikrivala pljačka Srbije.
Prvi let "Er Srbije" za Ameriku zakazan je za 23. jun, a karte su već rasprodate, i to ne samo za taj, već za ukupno 24 leta, a leteće se pet puta nedeljno.
A obzirom da "promotivni let" donosi samo gubitak, malo su zaboravili izjavu Kandića da ovaj let za Njujork će dofinansirati građani Srbije još dve godine a tada ističe "ugovor o upravljanju" pa će se saznati prava razmera pljačke.
Preporuke:
24
0
2 petak, 27 maj 2016 20:49
miko
Baš im dobro ide
...Sa 3.000 automobila ovogodišnji „BG kar šou 05“ nadmašio je po prodaji prošlogodišnji međunarodni sajam četvorotočkaša za 20 odsto što jasno ukazuje da su mere štednje – otimačina od sirotinje i nemoćnih – od siromašnih napravile još siromašnije a od bogatih još bogatije...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2016/03/26/bas-im-dobro-ide/
Preporuke:
21
1
3 petak, 27 maj 2016 21:09
Pitanje za hibrid-patriote
Vodeći se realnom situacijom kada biste vodili avio kompaniju gde biste videli veći interes građana Srbije, odnosno frekfentnost avio letova, da li na relaciji Bg-NY, Bg-EU ili pak Bg-Moscov i Bg-EA(unija)?
PS
Naravno usporedba se odnosi na danasnje vreme, dakle vreme dok (samo sto nije) Evropa propala... i Amerika, podrazumeva se.
Preporuke:
3
10
4 petak, 27 maj 2016 21:18
ljubomir jarić
Pre neki dan, u listu ,,Danas'' objavljen je jedan poduži članak koji stavlja pod upitnik datum prvog leta za Njujork zbog dozvola koje još nisu pribavljene. Pored toga, tehnički je napeto da jedan avion ima takvu frekvenciju naleta. Računica pokazuje da ni sa ekonomskim pokazateljima ta linija ne stoji dobro.

Nije mi cilj da kritikujem baš sve čime se vlast hvali, već neću da misle da sam glup.
Preporuke:
32
0
5 petak, 27 maj 2016 21:21
naduvano kao i sve oko Er Srbije
Šta pokriva promotivna cena?
Koliko punjenje Er basa po toj promotivnoj ceni pokriva troškove eksploatacije na liniji?
I konačno,koliko punjenje očekujete po ceni koja pokriva troškove sa zaradom?
Sve vam je rekao neko ko je dovoljno stručan za to,bivši generalni direktoor Vujović.
p.s.
Ne zaboravite da se sprema skok cana goriva,koje čini najveći trošak,pa i cena-punjenje aviona,postaje još nedostupniji cilj.
Turizam i poslovna putovanja,uz nešto dijaspore,postaje rizičan posao iz bezbednosnih razloga.
Ne hvalite se bespotrebno,da se ne bi stideli.
hjeter
Preporuke:
21
0
6 petak, 27 maj 2016 22:11
Zasto da narod dotira ekstra klasu i strance
Koliko je arapskih (i slicnih) putnika od tih 12000 karata koje ovdasnja sirotinja dotira??
Da ne pominjem razmazene hohstaplere i hohdtaplerke iz kruga dvojke i vladine cinovnike u sopingu na narodnim ledjim, koji kako mogu da plate i punu cenu karte!
Preporuke:
11
0
7 petak, 27 maj 2016 22:22
Radgost
Oni koji prodaju karte – agenti – kažu da je veliki uspeh za tek najavljenu
-
Agenti mogu da kažu jedino koliko karata su oni prodali-samo pomenuti prevozilac može da kaže koliko karata je prodato na njegovoj liniji;a on to ne kaže-kažu agenti.
Da li je verovatno da je Er Srbija dobila usred visoke sezone satnicu (slot) na aerodromu u Njujorku-JFK!?

Er Srbija je zamajac privrede u regionu.kaže predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.
-
Šta ovo znači?Stručnjak sa južne strane Alpa prosipa nesuvislosti da obmane lakoverne i prostodušne.Civilno vazduhoplovstvo, visokotehnološke grana,mora da bude u vlasništvu države,sedište u matičnoj državi u kojoj rade njeni državljani.
Država je ovde poklonila polovinu strancima, sedište u inostranstvu,direktor stranac,direktor letačke operative na matičnom aerodromu takođe stranac.(i koliko mladih Srpkinja su pazarili iz Abu Dabija,koliko arapa ima na APBEG?)
Državljanima Srbije nude svinjogojstvo,radna mesta sa pelenama itd.
Preporuke:
13
1
8 petak, 27 maj 2016 23:35
cisto onako
Koliko traje let do Njujorka i nazad? Kako planiraju da lete 5 puta nedeljno sa samo jednim avionom? Cadezove gluposti necu ni da komentarisem.
Preporuke:
14
0
9 petak, 27 maj 2016 23:44
ekonomista i verni putnik jata
Nemam poverenja u avio kompaniju koju su eto sklepali sns i Vucic. Ko zna na sta to lici, a niko ne zna jer je ugovor tajni.
Doveli su Daneta Kondica Ozzija (iz Austral.) da upravlja air s., pa se po Beogradu prica da je odmah upao u ljub. aferu sa nekom sluzbenicom, da nije mogao da se suzdrzi ni pred zaposlenima? Pa kakav je to manir poslovanja? Koliko nas kosta sluzbenica koja je dok se ne smire duhovi poslata na neko egzoticno ostrvo Sejseli, ili Mauricijus? u pred. Etihad
Sta sve NE valja sa Air Srb.;
1. Tajnost ugobora a gubitci i socijalni program iz javnih para tj iz budzeta drzave Srbije
2. Ne zna se ni priblizno koliko je ulozila drzava Srbija da bi radila Air Srbija
procenjuje se od 300-600 miliona evra plus subvencije. to je strasno veliko ulaganje u jednog monopolskog avio prevoznika; a da li je bilo i ekonomski opravdano? da li je radjeno u poslovno uspesnom maniru;
znaci strucnjaci treba da ocene kvalitet tog ulaganja drzave Srbije.
Recimo da je negde oko dvojke.
Preporuke:
10
0
10 petak, 27 maj 2016 23:48
verni putnik jata
nastavak ..
3. kadrovska politika air s.: ako je sns kadrovska onda znaci da je sns preko Air Srb. uzurpirala drzavne jasle; a sta je sa ljudima koji su ceo zivot proveli u jatu? kako su oni prosli?
4. Piloti u Air Srb. su nezadovoljni;kad su oni nezadovoljni to je veliki problem za svaku avio kompaniju.
5. Koliko ce biti pouzdani letovi za SAD. Air S. neodgovorno najavljuje letove za SAD vec tri godine; Mozda ce se desiti ovog leta ali samo do NJujorka i sa jednim avionom. Mozda. Jos nije sigurno i nije zazivelo. a vec prodali 11 hiljada karata. divim se tim naivnim koji
su kupili karte a ne znaju da li ce letova biti. a koliko puta nedeljno je sigurno da moze da leti jedan avion tamo i nazad?
O nedostatku profesionalizma od strane Vucica, Malog i njhovog pajtosa Cadeza ne treba trositi reci. Ova trojica obecavaju sve i svasta jer misle dato tako moze. Mozes da obecavas a ne moras da ispunis =sns politika. Zalosno, a sve o trosku nacije. necu leteti air srbijom, neka hvala
Preporuke:
8
0
11 petak, 27 maj 2016 23:48
malisa
Primecujem sledece:
1. 24h x 7 dana = 168h
2. 168h : 5 puta tamo-vamo = 33.6 h za tamo-vamo
3. 33.6 : 2 = 16.8h za tamo
4. 33.6 : 2 = 16.8h za vamo

Kao sto se vidi iz svih mojih komentara, cinizam mi zamracuje rasudjivanje pa molim nekog eksperta da mi kaze koliko traje put za tamo, a koliko za vamo. Koliko masina treba da odmara da se ne bi raskantala pre vremena. Daleko bilo.
Preporuke:
7
0
12 petak, 27 maj 2016 23:54
NY
Vucic je najavio da ce doci u NJujork sa Air Srb. Mislim da to nije bas sigurno jer ne zna koliko ce ga nezadovoljne emigracije sacekati sa transparentima da je sve sto keste, prevarant, folirant, pokrao izbore, vara narod godinama itd .. rekli smo sta je i bunili se mnogo puta. Dosta nas ce protestovati kod US ambasadora da NE dolazi AV. Medju nasim svetom u SAD on je veoma NEpopularan iz poznatih razloga.

Zalosno je da u vladi Srbije sede ljudi koji NE znaju ni sta je tradicija niti sta je avio poslovanje i to posle 80+ godina od Aeroputa i JAT-a. Firme koje imaju vazno i prepoznatljivo ime se NE zatvaraju tek tako; firme se stite i gaje pogotovu ako one predstavljaju tradiciju neceg boljeg sto smo stvorili u osamdeset godina. Ali kome da pricas. Vucicu? Malom, naravno da nema kome da se prica. Izviljavali se sa JATom i sa zaposlenima. Bedno !
I na kraju recite onom Cadezu da se obrije, uredi, ode kod brice, valja se to. Ovako ga niko ne uzima za ozbiljno.
Preporuke:
8
0
13 subota, 28 maj 2016 01:00
priča na pesku
Meni ovo liči na priču o BnV i promenadi.

Beograd ima na desetine kilometara mnogo solidnijih šetališta uz reku, i blokova koji se po brzini i kvalitetu gradnje ne razlikuju od onoga što se sada diže u BnV, ali se cela zemlja trese u reklamnom transu od graditeljskog čuda koje je sumnjivo i protivzakonito u skoro svemu.

Tako je i s Er-Srbijom. Mnogo reklame ni oko čega.
Preporuke:
3
0
14 subota, 28 maj 2016 07:58
...
Izgleda da su karte rasprodate samo u jednom pravcu, nigde se ne spominju povratne. Verovatno su zato tako i jeftine, avion u povratku bez putnika štedi na gorivu.
Preporuke:
3
0
15 subota, 28 maj 2016 09:22
Boško
...
avion u povratku bez putnika štedi na gorivu.


Vic dana: avion bez putnika "ne troši gorivo" "nego štedi"

Nemoj više da slušaš govore Vučića vidiš da je "zarazan"

Zbog toga je JAT i bio stalno u gubitku jer je leteo prazan na političkim linijama
Preporuke:
3
0
16 subota, 28 maj 2016 09:28
Boško
Samo ovog meseca prodato je 1.000 karata za letove do Njujorka, a ukupno je prodato više od 12.000 karata.


680 - 440 = 240 * 12000 = 2.880.000 (dva miliona osamsto osamdeset hiljada evra)

Očigledno da niko nije shvatio da se ovi diletanti hvale da su napravili gubitak za "prvih" 12000 prodatih karata od 2.88 miliona evra

koje će da plate deca, radnici i penzioneri Stradije...
Preporuke:
3
0
17 subota, 28 maj 2016 11:19
NY
ne, pogresno racunate; promo cena od 440 evra je bila za rane uplate; To znaci uplatili ste nekoliko meseci unapred za kartu, mada nisu sigurni kada ce dobiti datum za putovanje; to se isplati Etihadu pre svega.
Tako su skupili 5,280,000 u pretplati sto je odlicno i daje podsticaj da se podrzi linija;
Verovatno je i cena tog mesta na liniji Bgd-NJujork bez profita oko 350 evra; u sezoni sve sto je preko recimo 350 evra je cist dobitak i ostaje avio kompaniji. Bice rentabilna linija za NY ali ne mislim da ce biti 5x nedeljn o vec najvise 3x; ko bude hteo da putuje sa njima. Ja ne mogu jer cim vidim one arabeske na repu nije mi dobro i odmah se setim Vucica i Malog, i ne prija mi da putujem tako.
Preporuke:
1
0
18 subota, 28 maj 2016 17:54
Dijapazon
U letnjoj sezoni 5 letova sedmicno ne moze da zadovolji ni trecinu potreba, tako da ce taj pocetak mozda biti medijski uspesan, medjutim cim dodje septembar, dovoljna su dva leta sedmicno, a pitanje je da li ce i to biti rentabilno. Oni se verovatno nadaju da ce ako uspostave liniju, tada preko Beograda uspeti da navuku razne Arape i Afrikance, ali sve je to vrlo nategnuto, pogotovo sa samo jednim aparatom.

Uzgred, to sto je prodat veliki broj karata (12,000) ne znaci nista, jer iako je ta racunica izuizetno kompleksna, let se isplati samo kada se proda preko 60% sedista na odredjenom letu. Americka Delta je 2010. imala prosecan profit od $4 po karti na 70% prodatih sedista, a $38 po karti na prodatih 100% sedista.
Preporuke:
0
0
19 subota, 28 maj 2016 19:09
Prolaznik
Od ekonomske računice, meni lično, zanimljivija je jagma za Amerikom. Cijenim da polovina putnika nije nikad otišla do Čačka npr. ili do Smedereva ali na pomisao na ujka Sema čini da im krenu bale. Sve u svemu, neprijatelji nam ne trebaju
Preporuke:
0
0
20 subota, 28 maj 2016 23:50
kako srbi poturice rade kao vas vodja
vi uzimate kredite i iz kredita finansirate gubitke i oni se ne saniraju nego se kako kaze vodja poturica
ima privredni rast ima ali rast gubitaka
i sada se vidi da je poturica
sve same muslimane je okupio oko sebe i sa svima se uziva covek dok eu ratuje protiv muslimana turaka i islamista sto je neverovatno zar ne

e kako ce taj lose proci to se jos nezna
to je cudo od kako uopste srbija postoji sa budalama
i kako balkan uopste radi ili neradi nista ali tv vam je super naucna fantastika
nemojte to slusati citajte sami i zakljucujte sami imate informacije ali nemate znanje da vidite rezultat
eua , srbije zdamahirije alaha i beograda na cilimu alahovom e to nece moci
videcete iz sata u sat iz dana u dan ...
to neide
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner